TELEPORADA

W SonoFem istnieje możliwość odbycia TELEPORADY – telefonicznej konsultacji z lekarzem.

Mogą z niej skorzystać pacjenci, także pierwszorazowi, którzy nie wymagają bezwzględnej wizyty w gabinecie.

Zgodnie z przepisami od dnia 16.03.2021 teleporada nie może odbyć się w przypadku pacjentów:

  • z chorobą przewlekłą, w przebiegu której doszło do pogorszenia lub zmiany objawów
  • w związku z podejrzeniem choroby nowotworowej
  • do 6. roku życia, poza poradami kontrolnymi w trakcie leczenia.

W tej grupie pacjentów konieczna jest osobista wizyta w gabinecie lekarskim.

Podczas telefonicznej konsultacji lekarz zbiera wywiad z pacjentem, analizuje wyniki badań, zaleca dalsze postępowanie, a także decyduje o wystawieniu e-recepty lub zwolnienia lekarskiego.

Teleporada odbywa się w konkretnym dniu i godzinie, po dokonaniu płatności.

Płatność można wykonać poprzez wysłany SMSem link do płatności elektronicznej lub online poprzez stronę: sonofem.pl/platnosci-online

Teleporada dotyczy wybranych lekarzy.

Lekarz dzwoni do pacjentki w umówionym dniu i godzinie (prosimy o cierpliwe oczekiwanie na telefon).

UWAGA: Przed teleporadą pacjenci pierwszorazowi zobowiązani są do wypełnienia kwestionariusza z danymi osobowymi (RODO), który przesyłają zwrotnie drogą mailową – prosimy o wcześniejszy kontakt z rejestracją SonoFem.

Wyniki badań do udostępnienia lekarzowi można wysyłać na adres: teleporady@sonofem.pl do końca dnia roboczego poprzedzającego teleporadę.

NIE REALIZUJEMY TELEPORAD NA ZAGRANICZNE NUMERY TELEFONÓW.

Przedłużenie recepty (e-recepty) możliwe jest tylko dla stałych pacjentów, po uzgodnieniu tego z lekarzem prowadzącym oraz po dokonaniu płatności online za wystawienie recepty w kwocie 70 zł.

W celu przedłużenia recepty lub umówienia się na teleporadę prosimy o kontakt telefoniczny (515 09 09 00) lub mailowy (kontakt@sonofem.pl).