W SonoFem istnieje możliwość odbycia TELEPORADY – telefonicznej konsultacji z lekarzem.
Mogą z niej skorzystać pacjenci, którzy pierwszą wizytę u danego lekarza odbyli w gabinecie lekarskim w SonoFem Centrum Medycznym.
Zgodnie z przepisami od dnia 16.03.2021 teleporada nie może odbyć się w przypadku pacjentów:
- z chorobą przewlekłą, w przebiegu której doszło do pogorszenia lub zmiany objawów
- w związku z podejrzeniem choroby nowotworowej
- do 6. roku życia, poza poradami kontrolnymi w trakcie leczenia.
W tej grupie pacjentów konieczna jest osobista wizyta w gabinecie lekarskim.
Podczas telefonicznej konsultacji lekarz zbiera wywiad z pacjentem, analizuje wyniki badań, zaleca dalsze postępowanie, a także decyduje o wystawieniu e-recepty lub zwolnienia lekarskiego.
Teleporada odbywa się w konkretnym dniu i godzinie, po dokonaniu płatności.
Płatność można wykonać poprzez wysłany SMSem link do płatności elektronicznej lub online poprzez stronę: sonofem.pl/platnosci-online
Teleporada dotyczy wybranych lekarzy.
Lekarz dzwoni do pacjentki w umówionym dniu i godzinie (prosimy o cierpliwe oczekiwanie na telefon).
Wyniki badań do udostępnienia lekarzowi można wysyłać na adres: teleporady@sonofem.pl w terminie wyznaczonym przez rejestrację.
NIE REALIZUJEMY TELEPORAD NA ZAGRANICZNE NUMERY TELEFONÓW.
Przedłużenie recepty (e-recepty) możliwe jest tylko dla stałych pacjentów, po uzgodnieniu tego z lekarzem prowadzącym oraz po dokonaniu płatności online za wystawienie recepty w kwocie 80 zł.
W celu przedłużenia recepty lub umówienia się na teleporadę prosimy o kontakt telefoniczny (515 09 09 00) lub mailowy (kontakt@sonofem.pl).